Κυριακή, 26 Μαΐου 2013

Σύνοψη των σκέψεων μου για τα warrants της ΑΛΦΑ

Μου δόθηκε η ευκαιρία να εκφράσω τις σκέψεις μου για τα Warrants της ΑΛΦΑ σε μία μικρή ομάδα φίλων που ελπίζω να μεγαλώνει συνεχώς, όπως γινόταν προς το τέλος της δεκαετίας του 90.

Η γνώμη μου με τα  warrants είναι ότι είμαστε μπροστά σε μία από τις καλύτερες ευκαιρίες που μας έχουν δοθεί στο ΧΑ. Οι όροι τους είναι «χρυσωμένοι» σε πολύ υψηλότερο βαθμό από ότι το μεγάλο ρίσκο που εμπεριέχουν.

Ως γνωστόν από την πρωτομαγιά και χωρίς καμία αλλαγή της εκτίμησης μου από τότε, η μη τοποθέτηση στη μετοχή θα ήταν παράλογη. Έκτοτε το χαρτί έχει διπλώσει περίπου αλλά και έχουν υπάρξει αρκετές ευκαιρίες για intraday trades στα δικαιώματα, μερικές κινήσεις μου μάλιστα έχουν αναφερθεί τα πρωινά στο PalTalk. Φυσικά όλοι μας γνωρίζουμε τι κάναμε και τι δεν κάναμε με τα δικαιώματα αλλά όπως πάντα σημασία έχει τι κάνουμε τώρα.

Η σκέψη μου είναι για αγορά των δικαιωμάτων την τελευταία μέρα που θα διαπραγματεύονται και άσκηση τους. Εν συνεχεία είτε σύντομη ρευστοποίηση μόνο με κερδοφόρες αποτιμήσεις, που εκτιμώ ότι θα έλθουν άμεσα και θα είναι πολύ μεγάλες αλλά και για διακράτηση τουλάχιστον μέχρι την πρώτη εξάσκηση τους. Οι αναγκαίες παραδοχές και εκτιμήσεις είναι και πολλές και υποκειμενικές και θα ήταν άτοπο εκ μέρους να εισηγηθώ μία ενιαία  αντιμετώπιση. Το δικό μου προφίλ ταιριάζει με τις γρήγορες και επαναλαμβανόμενες κινήσεις βάσει των διαγραμμάτων μου. Όσοι  φίλοι δεν έχουν πρόσβαση στα online διαγράμματά μου, με χαρά να τους εκφράσω τις σκέψεις μου μόλις μου γνωστοποιήσουν το προφίλ τους είτε στο PalTalk  είτε στο Skype.

Αλλά υπάρχει κάτι, που μόλις το κάνει ο κάθε επενδυτής θα δει το τι με εντυπωσιάζει με τα warrants.

Υπολογίστε ως κόστος αγοράς ενός δικαιώματος, ας πούμε το €1,40 που είναι η μέση τιμή των πράξεων μέχρι τώρα. Ας υποθέσουμε ότι την 10/6 η τιμή της μετοχής από το € 0,58 χάνει περίπου 25% και φτάνει στο € 0,44 που είναι και το κόστος κτήσης, όποτε υποθετικά πουλάμε τις νέες συμψηφίζοντας το κόστος πώλησης με αυτό της  αγοράς τους. Έτσι μας μένουν 1,94 warrants με το καθένα να δύναται να ανταλλαχθεί με 7,33 μετοχές δηλαδή ας πούμε 14 μετοχές λαμβάνοντας υπ΄όψη και τις προμήθειες συναλλαγών. Επομένως η τιμή ανταλλαγής σε οποιαδήποτε από τις 9 περιόδους θα είναι επιβαρημένη με € 0,10 από το κόστος αγοράς του δικαιώματος. Έτσι την πρώτη περίοδο ανταλλαγής η μετοχή θα μας έχει κοστίσει € 0,45  +  € 0,10 και την ενάτη περίοδο € 0,55 + € 0,10, τιμές που εμπεριέχουν και τους τόκους.

Φίλοι μου εάν δεν βλέπετε την τιμή της ΑΛΦΑ να γράφει τουλάχιστον το € 1 και πιθανώς τα € 3 με € 5 στη πενταετία, τότε καλύτερα να μεταναστεύσετε άμεσα, γιατί η Ελλάδα θα έχει καταστραφεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: